18 de novembre del 2015

Crea el teu blog, comença l'aventura!

DIARI REFLEXIU - Setmana 1. Comença l'aventura!
Imatge recuperada de https://nazadiaz.wordpress.com

18 de novembre de 2015

Hui dimecres comencem una nova aventura que ens portarà a disfrutar de les noves tecnologies de la informació i la comunicació aplicades a l'ensenyament de llengües i literatura. Al final del camí sabrem aplicar les TIC per a l’aprenentatge i la col·laboració de l’alumnat, especialment, adreçades a la millora del plurilingüisme; coneixerem eines i recursos per a la informació, comunicació i aprenentatge online; sabrem col·laborar utilitzant les TIC amb la comunitat educativa i, finalment, haurem après a definir escenaris d’aprenentatge amb el suport de les TIC.

Per a començar, una vegada llegides les instruccions a seguir perquè l'aventura siga fructífera, agradable i no ens equivoquem de camí, vaig decidir el nom del meu blog i em vaig posar a la feina per a crear el disseny. Després de donar-li unes quantes voltes, provar diferents colors i lletres, per fi vaig aconseguir crear el logo i l'estructura de TILC i TIC.



A continuació va arribar el moment de fer les presentacions, important perquè la resta de companys de l'aventura em coneguen. Gens millor que explicar els meus coneixements sobre TIC i donar la benvinguda a aquest espai personal on tindran cabuda tot el que vulga visitar-ho i/o participar amb els seus comentaris. Per últim, per a introduir-nos una poc més en aquest món de les tecnologies, la recomanació d'un vídeo molt interessant sobre tecnologia, oci i cultura.

Açò solament és el principi d'una gran aventura, d'un llarg camí de continu aprenentatge que esperem siga el més profitós possible. Avant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada